29-12-2017
KONKURSOWY NABÓR WNIOSKÓW ZWIĄZANYCH Z USUWANIEM AZBESTU NA ROK 2018

WFOŚiGW we Wrocławiu ogłasza KONKURSOWY NABÓR WNIOSKÓW ZWIĄZANYCH Z USUWANIEM AZBESTU NA ROK 2018. Warunki dofinansowania udzielonego przez WFOŚiGW: Beneficjentem Programu może być wyłącznie jednostka samorządu terytorialnego (JST) podejmująca realizację przedsięwzięć z zakresu usuwania azbestu, która: przeprowadziła inwentaryzację wyrobów zawierających azbest, posiada aktualny program usuwania azbestu zatwierdzony przez Radę Gminy, przeprowadza procedury związane z wyłonieniem wykonawcy zadania zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. JST może uzyskać do 85% dotacji na zadanie obejmujące demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. Jednostki samorządu terytorialnego pośredniczące w przekazywaniu dofinansowania ostatecznemu odbiorcy stosują zasady pomocy publicznej i są zobowiązane do zapewnienia zgodności pomocy publicznej z zasadami jej udzielania oraz realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy. Regulamin Konkursu oraz wszelkie niezbędne dokumenty znajdują się na stronie internetowej http://www.wfosigw.wroclaw.pl/ (zakładki: złóż wniosek/programy/azbest oraz ogłoszenia/konkursy/nabory)
Wnioski należy składać w sekretariatach Biura i oddziałów Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu:
53-148 Wrocław, ul. Jastrzębia 24
58-310 Szczawno-Zdrój, ul. Kolejowa 8
59-220 Legnica, ul. Okrzei 16
58-500 Jelenia Góra, pl. Ratuszowy 31/32
w terminie od dnia 02 stycznia 2018 r. do dnia 16 lutego 2018 r. do godziny 15.30.